1. Tjenestens Omfang
Vores rengøringstjenester leveres i henhold til den valgte pakke (Basis, Dyb, Flytte-Ind/Flytte-Ud osv.), efter Clean Bees officielle tjekliste. Denne tjekliste er tilgængelig på vores hjemmeside. Det er kundens ansvar at gennemgå pakkens detaljer, inden de booker.
2. Præcisions tilbud
Tilbud er baseret på de oplysninger, der er givet af kunden. Hvis vores team identificerer forskelle (f.eks. ejendommens størrelse, rodniveau eller anmodede tjenester), kan den endelige pris justeres derefter.
3. Kundens Ansvar
Kunden skal:
Sikre sikker og tilgængelig adgang til lokalet.
Give adgang til elektricitet og vand under servicen.
Informere Clean Bee om skrøbelige, værdifulde eller følsomme genstande.
Opretholde et respektfuldt miljø for vores team.
4. Booking & Bekræftelse
Ved accept af et tilbud og underskrift af kontrakten betragtes bookingen som bekræftet. En serviceaftale, der skitserer omfang og priser, vil blive udleveret.
5. Før & Efter Dokumentation
Billeder tages før og efter hver service til intern kvalitetssikring. Disse vil ikke blive delt uden kundens skriftlige samtykke og kan bruges til at løse krav eller tvister.
6. Betalingsbetingelser
Fakturaer udstedes ved afslutning af servicen. Betaling forfalder inden for 3 kalenderdage fra fakturadatoen. Vi accepterer MobilePay og bankoverførsel.
7. Recurring Services & Rabatter
Ugentlige og bi-ugentlige bookinger får en rabat på 10–15%, med et minimum af forpligtelse i en måned. Kunder kan pause eller annullere løbende service med minimum én uges skriftlig varsel. Tidlig opsigelse kan resultere i tilbagekaldelse af rabatter.
8. Cancellations & Adgang
Aflysninger eller ændringer skal være foretaget mindst 24 timer i forvejen.
For ændringer foretaget inden for 24 timer vil et bookinggebyr på 15% gælde.
Hvis vores team ikke kan få adgang til lokalet på det aftalte tidspunkt, vil hele rengøringsgebyret blive opkrævet.
9. Tilfredshedsgaranti
Hvis du ikke er tilfreds med servicen, skal du underrette os inden for 24 timer. Clean Bee vil vende tilbage for at løse problemet eller tilbyde en refundering.
10. Forsikring & Ansvar
Clean Bee ApS er fuldt forsikret med dækning op til DKK 10 millioner om året (Policenr. VIK0842541, via Viking). Vi er ansvarlige for skader forårsaget af vores team. Dog kan genstande, der ikke er erklæret på forhånd eller kræver særlig pleje, muligvis ikke være dækket.
11. Adfærd & Sikkerhed
Clean Bee opretholder en nul-tolerance politik vedrørende diskrimination, chikane eller usikre arbejdsforhold. Vi forbeholder os retten til at opsige servicen straks, hvis sikkerheden eller værdigheden af vores team er kompromitteret.
12. Gældende Lov & Virksomhedsoplysninger
Virksomhed: Clean Bee ApS
CVR: 45421082
Adresse: Njalsgade 21F, 2. sal, 2300 København S, Danmark
Ret: Dansk lovgivning gælder for alle aftaler.